Regulamin szkoleń
REGULAMIN
OGÓLNE WARUNKI ŚWIADCZENIA USŁUG SZKOLENIOWYCH PRZEZ FUNDACJĘ ROZWOJU INTELIGENTNYCH SPECJALIZACJI
§1 Postanowienia ogólne
- Regulamin definiuje rodzaje, zakres oraz warunki świadczenia usług szkoleniowych, warunki zawierania umów o świadczenie takich usług, a także tryb postępowania reklamacyjnego między FUNDACJĄ ROZWOJU INTELIGENTNYCH SPECJALIZACJI a Klientem.
- Organizatorem szkoleń i doradztwa biznesowego jest FUNDACJA ROZWOJU INTELIGENTNYCH SPECJALIZACJI
FUNDACJA ROZWOJU INTELIGENTNYCH SPECJALIZACJI
ul. Celownicza 27
15-394 Białystok
NIP 542-329-79-78
Dane kontaktowe:
E-mail: biuro@fundacjaris.pl
Telefon: 536 210 297 - W regulaminie używa się skróconej nazwy firmy pod określeniem – Fundacja.
- Klienci zwani uczestnikami są osobami biorącymi udział w szkoleniach.
- Klient wysyłając zgłoszenie potwierdza, że zapoznał się z opisem szkolenia, warunkami oraz regulaminem świadczenia usług szkoleniowych przez Fundację, a także że akceptuje wszystkie postanowienia niniejszego regulaminu.
§2 Szkolenia
- Fundacja organizuje z należytą starannością szkolenia w zakresie szczegółowo opisanej w przedstawionej i zaakceptowanej przez Klienta ofercie oraz w wyznaczonym terminie.
- Przez szkolenie uznaje się, każdą usługę szkoleniową świadczoną przez Fundację, taką jak: szkolenie (w formie wykładu teoretycznego), warsztat (wykłady teoretyczne połączone z ćwiczeniami praktycznymi), symulacja biznesowa (ćwiczenia polegające na odgrywaniu ról w symulowanym środowisku) lub trening.
- W trakcie szkolenia uczestnicy otrzymują w teczkach materiały dydaktyczne, notki reklamowe sponsorów i partnerów.
§3 Prawa i obowiązki Klienta:
- Klient ma prawo do:
- zapewnienia odpowiednich warunków miejsca szkolenia (odpowiednia ilość miejsc, dostęp do światła dziennego oraz oświetlenia sztucznego; odpowiednia temperatura powietrza w sali; pracy bez hałasu z zewnątrz; utrzymania sali w czystości; dostępu do zaplecza sanitarnego; umeblowania umożliwiającego najbardziej efektywne wykorzystanie tematyki danego szkolenia) przez Organizatora.
- wzbogacenia szkolenia poprzez pełne wykorzystanie pomocy dydaktycznych (projektory multimedialne, kamery, flipcharty) ‐ o ile jest to uzasadnione,
- otrzymania materiałów szkoleniowych w formie drukowanej lub mailowej
- otrzymania certyfikatu potwierdzającego uczestnictwo w danym szkoleniu,
- wyrażenia swojej opinii w anonimowej ankiecie,
- zrezygnowania ze szkolenia z tygodniowym okresem wypowiedzenia (mailowo) przed terminem planowanego szkolenia uzyskując zwrot w wysokości 100% wpłaty.
- Klient ma obowiązek:
- zapewnić w czasie trwania szkolenia zachowanie uczestników nieutrudniające trenerowi prowadzenia szkolenia.
§4 Ewaluacja szkoleń
W celu zagwarantowania najwyższej jakości usług szkoleniowych uczestnicy szkolenia zostaną poproszeni o wypełnienie ankiet ewaluacyjnych, oceniających organizację, metodykę szkolenia oraz trenerów prowadzących.
§5 Reklamacje
- Klient ma prawo do składania reklamacji dotyczących usług szkoleniowych w terminie dziesięciu dni roboczych od daty zakończenia szkolenia.
- Reklamacje usług szkoleniowych można zgłaszać w formie pisemnej listem poleconym na adres firmy najpóźniej w terminie dziesięciu dni roboczych od daty zakończenia szkolenia. Decyduje data stempla pocztowego.
- Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:
- nazwę/imię i nazwisko Uczestnika;
- adres siedziby/zamieszkania Uczestnika szkolenia;
- przedmiot reklamacji (nazwa usługi, termin i miejsce realizacji itp.);
- uzasadnienie merytoryczne i formalne reklamacji;
- oczekiwania Uczestnika wobec firmy Fundacja Rozwoju Inteligentnych Specjalizacji.
- Zgłoszone reklamacje zostaną rozpatrzone nie później niż w ciągu czternastu dni roboczych liczonych od momentu otrzymania przez Fundację informacji o powstałej nieprawidłowości, a w przypadkach wymagających dodatkowych czynności wyjaśniających czas rozpatrywania reklamacji może ulec wydłużeniu. Decyzja dotycząca reklamacji z ewentualną propozycją rekompensaty, w przypadku gdy reklamacja jest zasadna, zostanie przesłana (mailowo oraz poczta tradycyjną) na adres wskazany przez Uczestnika.
- Fundacja zastrzega sobie prawo do pozostawienia reklamacji bez rozpatrzenia, jeżeli reklamacja zostanie złożona po przekroczeniu terminu, o którym mowa w §5 pkt 1 lub jeśli wynikać będzie ona z nieznajomości postanowień niniejszego regulaminu.
§6 Sytuacje nieprzewidziane
- W przypadku wystąpienia przyczyn losowych jak np. nieobecność prowadzącego szkolenie, Organizator ma prawo: do zmiany terminu szkolenia lub odwołania szkolenia. W wypadku odwołania szkolenia informuje o tym fakcie Klienta. Informacja dotycząca odwołania szkolenia przesyłana jest na adres e-‐mail Klienta lub przekazywana telefonicznie. Organizator ustala nowy termin szkolenia, o czym informuje Klienta.
- W przypadku odwołania lub zmiany terminu szkolenia i nie wyrażenia zgody przez Klienta na nowy termin szkolenia, Klient zachowuje prawo do żądania zwrotu wpłaconej kwoty.
§7 Ochrona danych osobowych
- Organizator zobowiązuje się do przechowywania danych osobowych Uczestników szkoleń w sposób gwarantujący ich bezpieczeństwo, opisany w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Dane wprowadzone do formularza będą znajdować się w pamięci komputerów lub pozostawać w aktach w formie wydruków stanowiących archiwum przebiegu interakcji pomiędzy Klientem i Fundacją.
- Organizator i Uczestnik zachowują prawo wglądu do zgromadzonych danych, prawo do ich uaktualniania oraz prawo do ich usunięcia z zasobu Organizatora. Wniosek w tej sprawie powinien zostać skierowany drogą elektroniczną.
§8 Własność i prawa autorskie
- Wszystkie materiały edukacyjne powstałe na użytek i w trakcie szkolenia chronione są prawem autorskim, na podstawie ustawy z dnia 4 lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
- Wszelkie materiały powstałe w trakcie prowadzenia szkolenia i upublicznione przez Fundację można przechowywać oraz drukować wyłącznie na użytek prywatny i w celach niekomercyjnych z zachowaniem informacji o źródle pochodzenia materiałów. Fundacja nie zezwala na jakiekolwiek upowszechnianie, wprowadzanie zmian, przesyłanie, drukowanie, powielanie, publiczne odtwarzanie materiałów powstałych w trakcie prowadzenia szkolenia.
- Wykorzystanie materiałów powstałych w trakcie i na użytek szkolenia do celów komercyjnych lub innych niż użytek prywatny wymaga każdorazowo pisemnej zgody Organizatora.
- Biorąc udział w wydarzeniach organizowanych przez Fundację, uczestnik wyraża zgodę na wykorzystanie swojego wizerunku. Szkolenia mogą być nagrywane. Zgoda obejmuje wykorzystanie, utrwalanie, obróbkę i powielanie wykonanych zdjęć za pośrednictwem dowolnego medium.
§9 Opłaty
- Stawki opłat za szkolenia negocjowane są indywidualnie z Klientem. W cenę szkoleń wliczony jest koszt szkolenia, komplet materiałów i certyfikat.
- Koszty dojazdu, zakwaterowania i wyżywienia Uczestnik pokrywa samodzielnie.
- W przypadku, gdy szkolenia organizowane są w siedzibie Klienta, Klient pokrywa wszelkie koszty związane z ich organizacją oraz dodatkowo koszt dojazdu i zakwaterowania prelegenta.
§10 Postanowienia końcowe
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem, zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego.
- Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie www.fundacjaris.pl i zostaje wprowadzony na czas nieokreślony.
- Fundacja zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu.
- Wszelkie spory wynikłe między Fundacją a Klientem, związane z wykonywaniem postanowień niniejszego Regulaminu, strony zobowiązują się rozstrzygnąć w drodze przyjaznych negocjacji. W przypadku braku porozumienia, strony zgodnie poddają ewentualne spory pod rozstrzygnięcie sądu powszechnego właściwego według siedziby Fundacji.
- Strony zastrzegają sobie prawo udostępniania osobom trzecim w celach reklamowych lub w materiałach referencyjnych informacji o fakcie współpracy.